OBJECTIU COMPETÈNCIA
|
C. AVALUACIÓ
|
MITJÀ
|
TÈCNICA
|
INSTRUMENT D’AVALUACIÓ
|
L’alumne ha de conèixer diferents gestos per a expressar-se. (per
l’alumne xinés, que no compren molt l’idioma).Ha d’expressar idees i
sentiments a través del cos.
La diversitat del llenguatge i de la comunicació en
funció del context.
Tindre interès per la interacció amb la resta.
Valorar la llibertat d’expressió.
|
Utilitzar els recursos expressius del cos i el
moviment, de forma estàtica i creativa, comunicant sensacions, emocions i
idees
|
Oral: debat
Pràctic: Pràctica supervisada |
Profe: observació directa
Tots: Avaluació entre iguals
|
Fitxes d’avaluació entre iguals
|
Imitar i reproduir situacions, idees, sensacions i emetre sons.
Participar i realitzar activitats en grup relacionades amb l’expressió
corporal. Capacitat de mímica fluida.
Actuar de forma creativa i imaginativa.
|
Utilitzar els recursos expressius del cos i el
moviment, de forma estàtica i creativa, comunicant sensacions, emocions i
idees
|
Escrit: quadern autoreflexiu.
Pràctic: pràctica supervisada. |
Avaluació compartida: entrevista grupal.
Anàlisi documental.
|
Escala descriptiva
|
Reconeixement dels recursos expressius i comunicatius dels altres.
Tindre interès per la interacció amb la resta.
|
Valora, accepta i respecta la seua pròpia realitat
corporal i la dels altres, mostrant una actitud reflexiva y crítica.
|
Discussió grupal
Representació Pràctic: pràctica supervisada. |
Avaluació entre iguals: fitxes.
|
Fitxes d’avaluació entre iguals.
|
Domini del ritme, acceleració i desacceleració.
Diferents gèneres i estils de música.
|
Utilitzar els recursos expressius del cos i el
moviment, de forma estàtica i creativa, comunicant sensacions, emocions i
idees.
|
Pràctic: pràctica supervisada.
|
El alumnat participa.
Avaluació compartida.
|
Fitxa d’autoavaluació i informe d’experts.
|
Domini de l’equilibri estàtic i dinàmic i ús en diferents activitats.
Capacitat d’adaptació al canvi i solució de problemes.
|
Utilitzar els recursos expressius del cos i el
moviment, de forma estàtica i creativa, comunicant sensacions, emocions i
idees.
|
Pràctica supervisada i demostració.
|
Observació directa
|
Càmera de vídeo (observació indirecta).
Fitxa d’avaluació (observació directa).
|
Hola companyes i companys!
ResponderEliminarrespecte els vostres criteris trobem que heu fet un esforç important i es nota en el resultat de l'apartat del treball ;)
Pensem que heu sabut relacionar bé els conceptes i la vostra avaluació és rica en l'ús de diversos mitjans, instruments i tècniques.
Algun com l'escrit del quadern reflexiu, l'haguérem canviat per altre mitjà/tècnica/instrument, però creiem que és sols una qüestió d'estil.
Cuideu l'ortografia, compte amb els apòstrofs (l'alumnat). Presenteu escassetat de faltes,molt bé!! ànims!!! :)
Hola,
ResponderEliminarAquí os dejo algunas apreciaciones a la tabla de relación de elementos de la evaluación que habéis presentado.
Respecto a los objetivos 1, 2 y 3. Encuentro coherente la propuesta de criterios de evaluación que proponéis, sin embargo los medios no me parecen los más adecuados, máxime cuando parece que se tratan de objetivos de expresión corporal. ¿No sería más pertinente emplear medios más prácticos en los que haya más implicación corporal?
Respecto al objetivo 4. Sigo sin entender cómo a partir del role-playing pretendéis que el alumnado demuestre que domina el ritmo, la aceleración y deceleración.
Respecto al objetivo 5. ¿El profesorado hará una observación indirecta? Es decir, ¿planteáis el visionado de grabaciones de clase? Si lo vais a hacer tened en cuenta todo el tema de permisos al centro y las familias, así como la ley de protección de datos. Si no lo hacéis dejad únicamente la observación directa.
Revisad un poco los aspectos que os destaco a ver si termináis de ajustar el proceso de evaluación.
Un saludo,
Rodrigo